BCC- ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב קיבלתי היום תשובה של ביופסיה לנקודת חן שהוציאו לי BASAL CELL CARCINOMA- MARGINS ARE FREE אני מבינה שבזה נגמר הסיפור של הנקודה הספציפית הזאת- האם אני טועה? ושאלה שניה: האם זה אומר שאני צריכה להיות במעקב קבוע על נקודות חן? או שהסיכוים שלי הם כמו של כל אדם אחר? האם העובדה שנמצא BCC אחד , מגדילה את סיכויי לחלות בסרטן העור? תודה על תשובה
לקריאה נוספת והעמקה
1. את צודקת. 2. יש לך סיוכי גבוה יותר לחלות הם ב-BCC נוספים והן בסרטני עור אחרים (SCC ומלנומה). לכן בהחלט יש צורך בבדיקות תקופתיות (כל 6 חודשים לפחות) ע"י רופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)