הסרת נקודת חן באמצעות מיץ בצל ומלח / תכשיר
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ראיתי סרטון באינטרנט שבו נראה אדם ששם מיץ בצל בערבוב של מלח על נקודת חן למשך 2-3 שעות ולאחר מכן באמצעות לק לציפורניים יבש על הנקודת חן תלש את הנקודת חן ממקומה. בהנחה ושיטה זו באמת עובדת, האם יש סכנה בהסרת נקודת חן למטרה אסתטית? כמו כן, השאלה שלי היא גם בנוגע לתכשירים שנמכרים בבית מרקחת שמייבשים את האיזור ומבילים את הנקודת חן.
כשאתה מסיר שומה / נקודת חן בכל צורה שאינה ניתוחית, אתה לא יודע האם מדודבר בשומה שפירה או סרטנית. לכן יש בכך הימור מסוכן, ולכן השיטה אינה מקובלת כלל על עולם הרפואה.
כן, ברור לי שבדרך הזו השומה לא נשלחת למעבדה, אך השאלה שלי היא בנוגע לתופעות לוואי מסוכנות של התכשיר ואיך הגוף מגיב להסרה של שומה לא סרטנית ע"י שיטה זו.