תוצאות ביופסיה של נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הסרתי שתי נקודות חן, אחת מהפנים, ואחת מהעורף. ההסרה התבצעה בשיטת הSHAVING עם צריבה במחט חשמלית לאחר ההסרה. בתוצאות הביופסיה כתוב: נקודה 1: אבחנה ופרטים קליניים: IDN. חומר לבדיקה: LT NASO LABIAL. תאור מאקרוסקופי: התקבלה בליטה עורית לבנה עגולה בקוטר 0.5 ס''מ. תאור מיקרוסקופי ואבחנה: TOP OF INTRADERMAL NEVUS. נקודה 2: אבחנה ופרטים קליניים: IDN. חומר לבדיקה: LT NUCHA, תאור מאקרוסקופי: התקבלה בליטה עורית לבנה בקוטר 0.4 ס''מ תאור מיקרוסקופי ואבחנה: TOP OF INTRADERMAL NEVUS. על שתיהן כתוב בתיאור המיקרוסקופי ואבחנה אותו דבר, האם זה הגיוני? ודבר שני מדוע צויין שהתקבלה בליטה עורית לבנה כאשר שתי הנקודות שהסרתי היו חומות בכלל? תודה.