הסרת נקודת חן בשד ימין
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פניתי לרופא עור לבדיקה לנקודות חן בשד הימני יש לי נקודת חן מולדת בבדיקה הרופא ביקש להפנות לכירוג פלסטי בטענה לנגע junctional ניגשתי לכירוג פלסטי באבחנה קבע NEVUS PIGMENTD בבדיקה כולל דרמוסקופיה - נגע שטוח בקוטר של 0.85 מ"מ אסימטרי לא מכוייב גוון חום כה ובהיר רשת-0 כלי דם -0 גבול ברור ולא סדיר ולכן ביקש להסיר את הנגע ע"י כריתה נקבע לי הכריתה למחר בבוקר . למותר לציין שבמשפחתי יש עבר במנלומה אודה לך באם תיתן את חוות דעתך עוד היום על מנת שאוכל לישון בשקט. תודה זיו
לצערי קיבלתי את ההודעה באיחור עקב שהיה בכנס בארה"ב. אין לי כל דרך לחוות דיעה מושכלת על סמך התיאור המילולי, אולם אם אסתמך רק עליו (ללא תמונה דרמוסקופית) נראה לכאורה כי מדובר בנגע שפיר. לא ברור לי לפי התיאור מדוע הומלץ על הסרת הנגע.