רופא עור שהמליץ על הסרת שומה ושליחתה לאבחון
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בן 31 ולפני כמה ימים הייתי אצל רופא שבדק את נקודות החן שעל גופי. אחת מהן נראתה לו חשודה והוא הורה כי יש להסירה ולשלוח אותה לאבחון. הוא אמנם אמר שזה לא דחוף ושהוא בסך הכול רוצה למנוע מצב שזה יתפתח למשהו מסוכן. אבל, וזה אבל עצום, מאותו רגע אני מרגיש שחרב עליי עולמי, אני לא מתפקד בעבודה, לא ישן ובקושי אוכל. כל היום מתרוצצות בראשי מחשבות שהמדובר בסרטן העור, שעליי להתחיל להיפרד וכולי וכולי. רציתי לשאול אם יש בסיס מוצק לחששות שלי? האם עצם העובדה שהרופא הואה לשלוח את השומה לאבחון מלמדת על סבירות גבוהה לסרטן עור? אודה מאוד על קבלת תשובה, אני פשוט לא מצליח לתפקד מאז, והתור לכירורג נקבע לעוד מספר חודשים.