נקודות חן בלשון לבני בן ה 2.5
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לבני בן ה 2.5 הופיעו 2 נקודות חן קטנות חומות בלשון האם זה מסוכן ? נורמלי? אודה על תשובתך בהקדם תודה מראש
למרות שיש תיאורים בספרות הרפואית על נקודות חן בלשון אני עוד לא נתקלתי בהן במציאות. אני מציע שתפנו לבדיקת רופא מומחה ברפואת הפה.
כלומר שהנקודות חן מצריכות בדיקה כי זה יכול להעיד על משהו? בגלל שזה לא בנורמל שנקודות חן יגדילו על הלשון ?
אין סיבה לדאגה- י לא כל "נקודה" על הלשון היא נקודת חן. אולי מדובר (למשל) בהמנגיומה? (כלי דם גדול) לצערי אין כל אפשרות לאבחן דרך האינטרנט! פשוט פני לבדיקה פיזית ע"י רופא (ניתן בהחלט להתחיל אצל רופא הילדים) ותקבלי תשובה מדויקת יותר..