דימום מתמשך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקחתי גלולות 10 שנים עם הפסקה של 4 חודשים לפני שנתיים. היו לי דימומים בין המחזורים עקב אסטרוגן נמוך בגלולות. לא רציתי לשנות גלולה עקב פיגמנטציה. בת 29. הפסקתי לקחת גלולות ב-30.5 קבלת ווסת ב-4.6. לוקחת תוספי תזונה בהמלצת הרופאה המטפלת-חומצה פולית, ברזל, אומגה 3 וויטמין B12. ב-20.6 התחיל לי דימום אדום-חום (עם קרישי דם לעתים) בניגוב ובהכתמות. הדימום טרם נפסק זה היום השמיני (לעתים מתגבר מעט). אני לא מבצעת פעילות פיסית מאומצת. אין לי כאבים/חום. ממה נובע הדימום שנמשך כל כך הרבה ימים? אני מאוד מודאגת. דיברתי עם הרופאה המטפלת בטלפון והיא אמרה שאפשר לחכות עד שבוע הבא לתור שקבעתי...זה לא מאוחר מדי? מדוע אני עדיין מדממת? האם זוהי תופעה שכיחה לאחר הפסקת גלולות?
כנראה שעדיין לא חזרת לבייץ עצמונית ואז כאשר רמות האסטרדיול נותרות נמוכות ממשיכים לדמם.