בבקשה פרופ' זיידמן להתייחסותך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מטופלת פוריות שנים מתרומה, ילד אחד, אחרי חמש שנים ניסיתי שוב ולצערי הריון מחוץ לרחם שהסתיים בזריקה, שוב שתי הפריות שלא צלחו, הריון תאומים עד השבוע 10 שגילנו שאין דופק (הפלה נדחית) התבצעה הפלה, חלל רחם נקי, הפריה נוספת שלא צלחה, ועכשיו שוב הריון אחרי 12 יום 171 בטא אשר לא השתנתה כמה ימים ולאחר מכן צנחה שוב. סליחה על ההקדמה הארוכה אבל חשוב לי לדעת: 1. אני נקלטת ללא קושי אך לצערי משהו לא מצליח במהלך ההריון, זה מתסכל אותי, מה הסיבה לדעתך. 2. האם אחותי גרושה בת 40 ללא בעיות פוריות כלל יכולה לשמש כפונדקאית בשבילי. אודה על תשובתך המקצועית כפי שהנך יודע.
1. יכולות להיות לכך סיבות רבות, בעיה גנטית בעוברים, תגובה חיסונית שלך, חלל רחם לא תקין ועוד. 2. לא בישראל.