לאחר החזרה שלא צלחה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור לאחר החזרה שלישית שלא צלחה יש לי ילד בן 2 מהזרעות ונקלטתי כשנה לאחר מכן להריון טבעי שהפסיק הדופק בשבוע 8 עברתי הפחה באמצעות ציטוטק. קראתי קצת בקבוצות של מטופלות פוריות על היסטרוסקופיה של עשיתי לאחר ההפלה וכן על צילום רחם שגם כן מעולם לא עשיתי מאחר ורגישה ליוד. אם היכ איזשהו נוזל בחצוצרה שמפריע גם if היו רואים את זה us או בזמן שאיבת הביציות או מעקבים מה לדעתך כדאי לעשות אני בת 30 וקצת חוששת שאולי ההפלה גרמה בעיה או שמא גם בגילי זה עלול לקחת זמן.
את רוב הבעיות אפשר לראות בעזרת אולטראסאונד. אם יש צורך, אפשר לעשות בדיקת הידרוסונוגרפיה, שמאפשרת לראות את החצוצרות בעזרת אולטראסאונד וללא חומר ניגוד שמכיל יוד.