החזרת עוברים מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פר' זיידמן. מחזור שלי התחיל ב-1/11, בגלל שבחודש שעבר אסטרופם גרם לרירית שלי להיות לא סדירה(לא צמחה מעל 6 מ"מ), החלתנו להחזיר מוקפאים על בסיס סטימולציה קלה. מיום השני למחזור קיבלתי 100 מ"ל של מנופור. במעקב זקיקים ביום 7/11 E2-695, P<0.8, LH-2.9. רירית 5.5 מ"מ, זקיקים קטנים. היום במעקב זקיקים: שחלה ימינית - זקיקים 16,15,11 ועוד כמה קטנים. שחלה שמאלית: זקיקים 12,7 ועוד כמה קטנים. רירית צמחה יפה מאוד, סדירה עובי 9.2 מ"מ עם קו אמצע, ללא נוזל דוגלס. מאתמול התחלתי להזריק צטרוטייד כדי שלא יהיה ביוץ מוקדם. בבדיקות דם: E2-669, P<0.8, LH-1.2. 1. האם יש סיבה לכך שאיסטרודול ירד? משהו לא תקין, או שאולי בגלל השפעת של צטרוטייד? כדאי להוסיף אסטרופם? 2. רופא שלי בחו"ל, קיבלתי הנחיה מהאחות להזריק אוביטרל ב-14/11 בבוקר ביוץ ב-15/11, להתחיל 2 נרות של אוטרוגסטן 200 ב-16/11 בבוקר ובערב. ההחזרה צפויה להיות ב-20/11. האם ההנחיות שקיבלתי בסדר, או שכדאי להתחיל פרוגסטרון ב-15/11?
מה זה אומר נשמע סביר? האם הייתה משנה משהו? אני מאוד מפחדת במיוחד שהרופא שלי לא זמין כרגע ומאוד רוצה שזה יצליח.