הפחתת עוברים בשבוע מתקדם להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 25 להריון תאומים שאינם זהים. אצל אחד מהעוברים התגלה מום קשה ונאמר לי שעדיף שלא להמשיך את ההריון. שאלותיי הן: 1. איך מתבצע התהליך ובאיזה שבוע? 2. האם זה עלול לסכן את העובר השני? 3. האם יש צורך לאחר מכן בשמירת הריון? תודה.
1. בדומה למי שפיר על ידי הזרקת אשלגן כלוריד ללב של העובר שיופחת. השבוע נקבע בהתאם לנסיבות. 2. כן. 3. לפחות לתקופה קצרה.
תודה על תשובותיך. בקשר לשאלה הראשונה לא הבנתי עד הסוף.. מזריקים ללב של העובר אשלגן שגורם לו להפסיק לחיות ואז מיילדים? או הוא נשאר מת ברחם עד ללידה בגלל העובר השני? ובקשר לשאלה השנייה, למה קיים סיכון גם לעובר השני בתהליך זה?
הוא נשאר מת ברחם עד ללידה בגלל העובר השני. ותמיד תיתכן בעקבות ההפחתה הפלה מאוחרת או לידה מוקדמת של ההיריון כולו.