שאלה

דיון מתוך פורום  פנג שווי

28/10/2005 | 17:19 | מאת: לימור

שלום אני רווקה בת 28 ובין השאר אני תקועה גם מבחינה מקצועית. אני עומדת לעבור דירה. אני אשמח לקבל ממך טיפים לגביי עיצוב החדר ומיקום הרהיטים (מיטת יחיד, שידה, שולחן מחשב, סיפרייה, ארון בגדים וארון נוסף לחפצים ומסמכים שונים) את כל התכולה הנ"ל אני אמורה לחלק בין חדר שינה אחד וחדר נוסף שהוא ממ"ד. תודה מראש על כל סיוע/הכוונה

לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2005 | 17:23 | מאת: לימור

כדי לענות על השאלה שלי? אם כן מהם?

היי לימור, נתחיל בזה שכדאי לך לחשב את הכיוונים התומכים בך - ראי מאמר בנושא מעל התמונה שלי כאן משמאל. ובנוסף, כדאי לך לישון לא מול דלת הכניסה לחדר, או אם אין ברירה - לשון עם דלת סגורה. לגבי חלוקת הרהיטים שלך, מאחר ויש לך שני חדרים, כדאי לנסות להפריד בין חדר השינה לחדר העבודה. אולי כדאי לך גם לשלב בתוך הסידור הזה פינת אירוח, כדי שיהיה לך היכן לאחר אנשים. אגב, למה אינך ישנה על מיטה כפולה או לפחות מיטה וחצי? לפי הפנג שווי, כאשר רוצים לעודד זוגיות, מומלץ לישון על מיטה שבה יש מקום לבן/בת הזוג, כולל גישה למיטה משני צידיה, עם ארוניות משני הצדדים,שטיחונים, בקיצור - לרהט את החדר כאילו הפרטנר/ית ישנו/ה. זוהי הזמנה אנרגטית לענין. על הקיר הדרום מערבי כדאי לתלות תמונה המסמלת עבורך זוגיות, או לשים שם פסל כזה, או לתלות תמוננה המסמלת עבורך חברותא נעימה - וזה ישפיע לטובה גם על הזוגיות. אגב, אם יש לך תמונות של נשים בודדות - מאוד כדאי לותר על נוכחותן בביתך. בפינה הצפון מזרחית כדאי לך לשים משהו המסמל עבורך חכמה וידע. גם כדאי לך לעשות טיהור לאזור המגורים שלך: לוקחים מרווה יבשה, שמים אותה על גבי כלי מקרמיקה ומציתים. כאשר מתחיל לעשן, עומדים בתוך הבית מול דלת הכניסה, ומתחילים לנוע ימינה – עם כיוון השעון, תוך עשיית תנועות סיבוביות עם העשן - גם כן בכיוון השעון (=ימינה). חשוב להשתדל שהעשן יגיע אל כל פינות הבית. הטיהור מסתיים כאשר מגיעים חזרה שוב מול דלת הכניסה. כדאי לעשות זאת ביום ששי בבקר. בהצלחה, חמדה www.quantumleap.co.il אגב, תמיד אפשר לעשות איבחון של האנרגיות במקום בו את מתגוררת - אם תרגישי צורך בכך.

30/10/2005 | 19:01 | מאת: לימור

לא הבנתי מדוע בחישוב יש להוסיף ספרה כלשהי בשלב האחרון., האם הכיוונים התומכים הם אלו שאנו שואפים אלהם (הרצוי) או אלו הקיימים (המצוי). אני אשמח אם תעשי עבורי את החישוב-מהי הקוואה ומהו הכיוון שלי. שוב תודה על הטירחה.

מנהל פורום פנג שווי