שריטה בקרנית לאחר ניתוח לייזר

דיון מתוך פורום  קרנית העין

05/10/2014 | 13:11 | מאת: שני

שלום, עשיתי ניתוח לייזר לפני 4 חודשים..חודש וחצי אחרי הניתוח נשרטה לי הקרנית ומאז באחת העיניים הראיה שלי מטושטשת. ולפני כן ראיתי בה טוב. עשו לי בדיקות ואמרו שאין לי שום פגיעה פנימית ולוקח זמן לעין להתאושש..זה הגיוני שכבר יותר מחודשיים והעין עדיין לא חזרה לעצמה ואני עדיין רואה בה מטושטש?

לקריאה נוספת והעמקה

אם עשית ניתוח PRK אז אין סיבה שחדות הראיה תשאר ירודה אלא אם נשאר מספר אם עשית LASIK אז יש לברר האם יש פגיעה במתלה הקרנית שחתכו. סביר להניח שאין פגיעה כזו כי אז היו מודיעים לך .

11/10/2014 | 18:23 | מאת: שני

זהו עשיתי באמת PRK והלכתי לבדיקה ואמרו שמה שקרה זה שהקרנית שלי התאחתה יותר מידי ושיצטרכו להוסיף לייזר כדי לשייף שוב ורוצים לחכות שתעבור חצי שנה מאז הניתוח הראשון. השאלה שלי היא אם זה לא מסוכן לעשות שוב את הניתוח??? וגם מי אמר שבפעם השניה זה לא יקרה שוב?? ואז שוב יצטרכו לנתח אותי...בנתיים נתנו לי טיפות FML כדי שהאיחוי יפסיק ושלא ירד לי המספר עוד.. תודה רבה!

צריך לזכור שהקרנית היא רקמה ביולוגית לכן לעולם לא ניתן להבטיח ריפוי זהה בשתי העיניים ותמיד יתכן מצב של שארית מספר. השאלה היא כמה היה לפני הטיפול וכמה נשאר לאחר הטיפול והאם זה באמת מפריע לחיי היום יום שלך . אם זה לא מפריע אז חבל לנתח שוב מאחר ואתה נחשף שוב לאותם סיכונים כמו בניתוח הראשון

מנהל פורום קרנית העין