כאב באוזן שמאל ולאחר ירידה בשמיעה
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בן 53, לפני כחודש וחצי תוך כדי פיהוק כאב נורא באוזן שמאל, לאחר כמה ימים כאב דלקתי סביב האוזן, בבוקר טיפות נוזל על הכרית, לאחר כשבועיים בבדיקת שמיעה, "אסימטריה קלה בסלרעת אוזן שמאל פי AC בתדרים 8000, 6000 הרץ" מאז טיקטוקים בשינוי מבט (לא טינטון) כאב המון פנימי באוזן כמו תחושת חריפות. ב-MRI עצבים 7,8 תקינים אך: "הצללה חלקית בתאי מסטואיד משמאל" "עיבוי רירי ת בסינוס מקסילרי ימני" האם צריך טיפול סטרואידים או אנטיביוטיקה במצב זה כחודש וחצי לאחר האירוע? תודה רבה