תחושת אטימות לאחר כאב חד משמאל
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' מרק טליה שלום רב, בן 54, לפני כ 3-4 שבועות בזמן פיהוק הרגשתי מעין "קנאק" כאב חד פנימי באוזן שמאל שנימשך כיממה, לאחר מס' ימים הרגשתי כמו דלקת מסביב לאוזן, מרחתי משחת עיניים מסביב לאוזן, בבוקר ראיתי מעין טיפת דם על הכרית, ומאז תחושת אטימות באוזן זו רופאת א.א.ג שהייתי אצלה ניקתה לי את שתי האוזניים, אך האטימות באוזן שמאל נימשכה לכן הפנתה אותי דחוף לבדיקת שמיעה שעשיתי היום, (הרופאה שלי בחופשה וחשוב לי לדעת אם לקבל טיפול סטרואידים במצב זה) בתוצאה רשום: אסימטריה קלה בספי AC בתדרים 8000 6000 הרץ שאלתי, האם ירידה זו ניגרמה מהאירוע המתואר? והאם מקבלים טיפול תרופתי/סטרואידים לפי תוצאות הבדיקה, תודה רבה