מתי צריך מכשיר שמיעה
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת מאיזו דרגה של db יש צורך במכשיר שמיעה. מה זה אומר db 50 בשתי אזניים. האם זה נחשב כבדות שמיעה? בגיל 40
רוחל יקרה, שיקום שמיעה חיוני החל מירידה של 25 דציבל אף אם באוזן אחת בלבד. אובדן שמיעה של 50 דציבל בשתי האוזניים כבר נחשב לאובדן שמיעה בינוני והוא בהחלט דורש שיקום, וכדאי לטפל בזאת מהר ככל האפשר. ניתן לרכוש מכשירי שמיעה תחת הסכמים עם כל קופות החולים בהשתתפויות עצמיות קטנות מאד, רוב המכשירים ממומנים על ידי סל הבריאות. בהצלחה!!
תודה
עכשיו !!! אם סף השמיעה הכולל הוא זה ליקוי בינוני שמצריך טיפול אבל חייבים לראות את עקומת השמיעה כדי שלא תתקבל לי עם מספרים אחרים...