מתי צריך מכשיר שמיעה

דיון מתוך פורום  מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס

07/07/2023 | 12:53 | מאת: רוחל

שלום רציתי לדעת מאיזו דרגה של db יש צורך במכשיר שמיעה. מה זה אומר db 50 בשתי אזניים. האם זה נחשב כבדות שמיעה? בגיל 40

09/07/2023 | 09:38 | מאת: אריק שטיינר

רוחל יקרה, שיקום שמיעה חיוני החל מירידה של 25 דציבל אף אם באוזן אחת בלבד. אובדן שמיעה של 50 דציבל בשתי האוזניים כבר נחשב לאובדן שמיעה בינוני והוא בהחלט דורש שיקום, וכדאי לטפל בזאת מהר ככל האפשר. ניתן לרכוש מכשירי שמיעה תחת הסכמים עם כל קופות החולים בהשתתפויות עצמיות קטנות מאד, רוב המכשירים ממומנים על ידי סל הבריאות. בהצלחה!!

09/07/2023 | 09:41 | מאת: רוחל

תודה

עכשיו !!! אם סף השמיעה הכולל הוא זה ליקוי בינוני שמצריך טיפול אבל חייבים לראות את עקומת השמיעה כדי שלא תתקבל לי עם מספרים אחרים...

מנהל פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס