רעש חזק -מה המלצתך
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. נחשפתי שלשום לרעש חזק מאוד במשך 4 שעות. מדובר על רעש של חדר שרתים. רעש כמו מפוח. האם נגרם לי נזק. יש לציין שרק לאחר החשיפה הרגשתי אוזן סתומה כמו שיוצאים ממועדון רועש. היום אני יום וחצי לאחר ואני חושב שאני בסדר. מה את ממליצה ? לגשת לבדיקת שמיעה ? ובכלל מה לעשות כאשר נניח מוזמנים לחתונה ,מסיבה וכו' ללכת אם אוזניות מגן ?
שלום רב. לפי התיאור יתכן שחווית ירידה קלה זמנית שחולפת בהמשך. מאחר והשתפר אין צורך בברור. כשהולכים למקום עתיר רעש כדאי שיהיו בטווח השגה אטמי אוזניים.
(מספר מקשר)