כאב אוזניים וטינטון לאחר חשיפה לרעש
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, נחשפתי לרעש חריג מאוד (120-130 דציבל במשך 8 שעות) ומאז יש לי טינטון בתדר מאוד גבוה וכאב אוזניים שמחמיר כאשר אני חשוף לרעש סביר. הרופא הביא לי הפניה למכון שמיעה אך התורים רק לעוד חודשיים מינימום. האם זה עלול להיות מקרה חירום? אשמח לעזרה.
אני מוסיף רק שעבר חודש מאז שנפגעתי מהרעש..
בדיקת השמיעה בשלב זה כבר אינה דחופה, אבל תמיד אפשר לעשות פרטי אם אתה בלחץ או לבקש באיזור אחר. זה היה דחוף בימים שלאחר חבלת הרעש. בכל מקרה אני הייתי כן מזרזת לך את הבדיקה :)
(מספר מקשר)