מכשיר שמיעה או שתל לילד
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מכשירי שמיעה לירידה של 75 דציבלים יכול להעזור מספיק, (לילד בן 5)? הרופאים ממליצים על שתל, ויש חברה שקוראים להם "מכשירי שמיעה סאונד בחיפה" והם טוענים שיש להם מכשירי שמיעה גם לירידה של מאה דציבלים האם אפשר לסמוך עליהם, ולא לעשות שתל (שזה העדיפות האחרונה אצלי)?
זו ירידה עמוקה. לא קלה בכלל ואני לא יודעת איך נראה הגרף וכמה הפגיעה בעצב ניכרת, ואיך התפתחות השפה של הילד. כך שבאמת קשה לי להמליץ באופן רציני בלי לבדוק. תתיעצו עם מכון מדנט, אוטיקון (הדים) או שטיינר. שלושתם בחיפה ודעתם אמינה עלי. שבוע טוב.
(מספר מקשר)