תחושה רעה אחרי שמיעת צלילים בתדרים גבוהים
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד״ר מרק, הקשבתי 5 דקות באוזניות אייפון לסרטון יוטיוב המבצע בדיקת שמיעה לתדרים של 8 קילו הרץ עד 20 קילו הרץ בווליום של 74 דציבלים. את הצלילים הגבוהים מ 16 קילו הרץ לא שמעתי (אני מעל גיל 50). בסוף המבדק הרגשתי לחץ וכאב בינוניים באזניים, תחושת חום בפנים (לא בדקתי חום) ודפיקות לב מואצות. ידוע לי שאדם פוטנציאלי יכול לשמוע (תלוי בגיל) מ 20 הרץ עד 20 קילו הרץ. האם מבחן שמיעה כפי שתארתי אמור להזיק לאוזניים? תודה מראש על תשובה.
תודה רבה! פוטנציאלית, האם האירוע שתואר על ידי לעיל (האזנה לתדרים גבוהים מאד); יכולים לגרום לטיניטוס והיפראקוזיס? תודה מראש.