כואב לי מאודדד!!!!!!!
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 20+ מושתלת דו צדדי שתל קוכלארי צד אחד בגיל 2 והוא סבבה בצד השני הושתלתי בגיל 9 ובעקבות כשל עברתי שוב לפני כ 6 שנים אני משתלדלת להלביש את השתל אך לא לובשת אותו עדין כל הזמן....עכשיו מאוד כואב-מציק לי במקום המגנט ומטה מקום הניתוח תפרים זה משהו שקורה לי הרבה פעמים אך עכשיו זה נהיה בלתי נסבל וגם מרגישה כעין בועה בתוך האוזן לפי הרגשה שלי בסוג הכאב זה לא דלקת השאלה מה כן יכול להיות? לא חושבת שזה המגנט כי כבר עשיתי שינוים ולא עזר כלום וגם יכול לקרות אחרי כמה ימים שלא לובשת....(היום יותר לובשת אבל בעבר היה קורה גם בימים שלא לבשתי כלל...) תודה!