"אוזן דבק" כבר כמה חודשים ארוכים
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נשאר לי נוזלים ״אוזן דבק״ כבר כמה חודשים לאחר דלקת אוזניים תיכונה כרונית , האם מתישהו זה צריך להתפוגג או שיכול להיות שזה ישאר ולא יעלם ? וכמה זמן זה יכול לקחת ? והאם זה יכול להחמיר?
נשארו לי נוזלים באוזניים אחרי דלקת אוזניים כרונית שנמשכה חודשיים ומשהו והבנתי אחרי שזה עובר נשאר נוזל צמיגי באוזן שלוקח לו הרבה זמן לעבור, ואני מרגישה שהאוזניים שלי עדיין קצת אטומות ועדיין עם טינטון, אז רציתי לדעת כמה זמן נוזלים כאלה יכולים להישאר באוזניים, ואם זה יכול להחמיר עם הזמן
אני בלחץ מזה, זה עושה לי טינטון למרות שהוא חלש אני רוצה שיחלוף לי כבר