דלקת אוזניים ורעש זימזום קבוע
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בגיל 45 אחרי כאבי אוזניים וזימזום הגעתי לרופא שזיהה דלקת ונתן טיפות. הלכתי גם לרופא אא"ג שזיהה אותו דבר ואמר שהזימזום הקבוע נגרם בגלל הדלקת. הכאבים חלפו אחרי הטיפול ועכשיו נשאר הזימזום שלא עובר כבר 10 ימים. האם זה אמור להיפסק ומתי ? האם כדאי לשוב לרופאים או שזה טבעי ויפסק לבד ? ברקע יש לי כבר חצי שנה צורך בתריסיס אף כמו פליקסונז או מי מלח בגלל סתימה באף שלא נגמרת ולא אובחנה הסיבה לה.
שלום רב לרוב תופעה זמנית שעוברת כשהאוזן מבריאה לגמרי, הנוזלים שנוצרו בדלקת נספגים והשמיעה חוזרת לשגרה. הצורך בתרסיסים יכול להצביע בעקיפין על בעיית איוורור אוזניים שיכולה להאט את ההחלמה . בברכה ד"ר טליה מרק www.tinnitus.co.il