טיניטוס מאז הרכבת מכשיר שמיעה
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כבר שנים יש לי ירידה בשמיעת של קולות גבוהים (treble) באוזן ימין אך עד לא מזמן לא הייתי מוכנה למכשיר שמיעה. מאמצע מאי אני בניסיון של מכשיר שמיעה (ניסיתי phonak, widex evoke, ועכשיו berbafon zerena), מאז תחילת המכשירים יש לי טיניטוס מעצבן באוזן ימין שמאוד מפריע. זה התחיל בלילות כאשר שקט ובינתיים טכבר כמיט כל הזמן עם ובלי מכשיר באוזן. לא מצאתי ברשת מאמר על קשר שמכשיר שמיעה גורם לטיניטוס אלא לרוב הפוך שמכשיר אמור לעזור. בכל זאת אני טוענת בתוקף שלפני זה לא שמעתי קולות באוזן. מה דעתך? מה את ממליצה לעשות? תודה על כל עיצה. שכחתי להגיד שאבצע CT באוקטובר של המוח כדי לראות מה קורה לעצב. שנה טובה, מרלן
היי. אכן מכשיר הוא חלק מטיפול ולא גורם. לרוב סמיכות של התלונות יכול לנבוע מהתנגדות רגשית למכשיר. כדאי מאוד להשתמש במכשיר ולהנות ממנו. בהצלחה !