טינטון נזק אקוסטי חשיפה
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. לפני כמעט חודש הייתי 4 שעות מול רמקולים חזקים בחתונה.בימים הראשונים הרגשתי טינטון חזק בשתי אוזניים במיוחד בשמאלית.הייתי אצל רופא אאג בדיקת שמיעה יצאה תקינה.לא נתנו לי ככ תשובות האם מפעם אחת ליד רמקולים יכול להשאר טינטון לכל החיים? האם יכול לעבור לאחר כמה חודשים? למה ליתר האורחים לא קרה טינטון? יש לציין שכרגע הטינטון הוא בבוקר ונעלם בצהריים לעיתים נעלם לגמרי וחוזר אחרי יום והטינטון מאוד חלש לעומת מה שהיה. אי לכך מה זה אומר? בנוסף היו לי כמו דפיקות או טיקים או נקישות באוזן שמאל לפני יומיים וזה נעלם לאחר כמה שעות. לעיתים אני ישנה עם אטמי אזניים כי משום מה לפעמים עם אטמים שומעים פחות, אבל טינטון הוא פנימי אז איך זה הגיוני? תודה מראש אשמח לקצת הסבר על התיאור מצב
הכל חוקי בטנטון אבל הסטטיסטיקה לטובתך כי ברוב המקרים הוא נעלם. כל הוריאציות שאת מתארת אפשריות אבל חשוב להפסיק לעקוב אחרי כל שינוי קטן. עצם המעקב יכול לקבע את התופעה. בהצלחה. אם יהיו לך עוד שאלות www.tinnitus.co.il