לאחר ניתוח כיס מרה
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 8 חודשים אושפזתי עקב צהבת חסימתית ועברתי ercp . לאחר שבועיים עברתי ניתוח לפרסקופי להסרת כיס מרה, אבל מאז החלו שתי תופעות שלא היו קודם: 1. בניגוד למה שנאמר בפורום, היציאות הפכו להיות קשות מאוד ומכאיבות. 2. מידי פעם (כמעט כל יום)אני מרגיש מעין התכווצות פיתאומית וכאב בצד ימין באיזור הניתוח שלפעמים מקרין לגב. זה נמשך מספר דקות ונעלם, אבל מטריד מאוד. מה ניתן לעשות ?
לגבי היציאה והכאב, יתכן ואתה סובל מפיסורה אנלית, משנית לסטרס הניתוחי. יש לגשת לפרוקטולוג לבדיקה. לגבי ההתכווצויות בבטן ימנית עליונה, במידה והסימפטומים נמשכים יש לחזור על בדיקות דם לתפקודי כבד ובדיקת US.