עליית psa שלוש שנים אחרי הקרנות לערמונית.
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב 2013 קיבלתי הקרנות לערמונית. הpsa ירד בהדרגה ל 0.5 . לפני חדשיים הטסטוסטרון עלה מ 8 ל 16 והPSA עלה ל 1.5 . לפני שבוע הטסטוסטרון ירד ל 12 והpsa המשיך לעלות ל 1.9 . מה זה אומר ? האם הסרטן חזר ? האם מומלצת ביופסיה ?
לקריאה נוספת והעמקה
משה שלום, אתה מתאר עליה הדרגתית בPSA לאחר הקרנות ללא טיפול הורמונאלי מסרס זהו שלב שצריך להמשיך לעקוב אחרי הPSA עוד מספר חודשים. במידה והPSA ממשיך לעלות אני ממליץ לבצע בדיקת PET Ga68 PSMA להערכת מצב. לאחר מכן החלטה טיפולית בהתאם לתוצאות בברכה
(מספר מקשר)