הקרנות וכימוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבי חולה בסרטן ערמונית מפושט. מקבל טיפול הורמונלי. חברו עבר ניתוח לכריתת גידול משלפוחית השתן וכרגע עובר טיפולים. לא ברור אם כימו או הקרנות. הם נפגשים כל יום לחמש שש שעות, יושבים יחד, אוכלים ומדברים בקירבה פיזית.. האם זה מסוכן לאבי להיפגש איתו ביום של ההקרנות או הכימו או בימים לאחר מכן? כאמור י שלו גרורות וסרטן בערמונית. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, למרות שחסרים לי קצת נתונים, באופן כללי לא נראה לי שינה בעיה כלשהי והם יכולים להמשיך ולהפגש כאוות נפשם בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)