הקרנות וסרטן האשך
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 40, עברתי ניתוח לכריתת אשך עקב סמינומה. מאחר שהתגלו 3 בלוטות מוגדלות ל1.5 ס"מ ברטרופריטנאום עברתי 15 הקרנות לאזור האגן. כיום, חודש לאחר סיום ההקרנות התברר כי יש לי עלייה באנזימי הכבד, דבר שלא היה בעבר לרמה של 47 ו-52 של AST ו- ALT. ספירת הדם הראתה כי עדיין קיימת ירידה בכדוריות הדם האדומות והלבנות מתחת למינימום, דבר שאני מבין שניתן לייחס להקרנות. האם גם עלייה באנזימי הכבד ניתן לייחס להקרנות או שעליי לערוך בדיקות נוספות?
דן שלום רב, קרוב לוודאי ששתי התופעות שאתה מציג, עלית אנזימי כבד וירידת ספירות קשורים להקרנות ואין צורך בבדיקות נוספות פרט להמשך מעקב ובדיקות דם בלבד. בברכה דר ברגר