ייעוץ להמשך
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כארבע שנים, בגיל 70, בגלל הימצאות סרטן בערמונית (גליל אחד 1.5 מ"מ, פעמיים ביופסיה של תשע דגימות, PSA 8.1, גליקסון 4) טופלתי בקרינה פנימית בערמונית (ברכיתרפיה). במשך השנים מערך נמוך של 0.35 היתה עליה הדרגתית, וגם לפעמים ירידה, וגם הכפלה בערכים תוך פרק זמן של מספר חודשים. לפני כארבע חודשים, בדיקת PSA 1.02, וכעבור חודשיים 1.7. לפי האונקולוגים יש כשל בטיפול הנ"ל. מה האפשרויות להמשך טיפול? תודה רבה
ליחזקאל שלום ניתן להוסיף לך קרינה חיצונית , (יתכן בתוספת טיפול הורמונלי ???) מדוע אתה לא מתייעץ גם עם מי שעשה לך את הברכיטרפיה מה עושים הלאה ? ד"ר אריאלי