עלית ערכי psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
0000 0של000000ום רב, אני מטופל מזה כשנה בקסטרל 10 מ"ג. בבדיקת psa מהשבוע היה הערך 3.26 כאשר בבדיקות קודמות שהאחרונה בהן היתה ב- 1/2009 התוצאות היו עד 2.29 בלבד. לפי הבנתי הטיפול בתרופה היה אמור להוריד את רמת ה- psa בשל שייכות התרופה למשפחת חוסמי אלפא. נא המלצתך. תודה - חיים
לקריאה נוספת והעמקה
לחיים שלום קודם כל חוסמי אלפא לא מורידים רמת PSA . אני מציע לך לבקש בדיקת דם הבודקת את היחס בין FREE PSA ל- TOTAL PSA ולעבור בדיקה רקטלית אצל רופא אורולוג. ע"ס 2 בדיקות אלו יחליט האורולוג שלך האם אתה צריך לעבור ביופסיה של הערמונית. ד"ר אריאלי