נפיחות ברגליים לחולה עם גרורות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבי עבר 9 טיפולים כימותרפיים אותם סיים לפניי חודשיים. מאז הוא מקבל טיפול בכדורי DES. לאחרונה התנפחו לו הרגליים מאוד. בדיקת דופלר של כלי הדם נמצאה תקינה וכן גם בדיקות דם שלבלוטת התריס. מה יכולה להיות הסיבה להתנפחות ואיך אפשר לטפל בתופעה. אבי סובל מאוד. אודה לך על התיחסותך לנושא. בתודה
ליוסף שלום היכן הגרורות ? האם יש גם גרורות בבטן ? מתי עבר CT בטן בפעם האחרונה ומה התשובה? האם מקבל משתנים כמו פוסיד או אחר ? האם יש מחלות נוספות ברקע כמו מחלת לב וכו' ? ד"ר אריאלי
שלום דוקטור, הגרורות הן בעצמות עמוד השדרה והצלעות. מיפוי אחרון ללא שינוי. אין גרורות בבטן. CT אחרון לפני כ 3 חודשים. מקבל כבר שבועיים פוסיד, ללא הטבה. לפני כ 8 שנים היה לו אירוע לב מינורי ומאז הרגיש בריא לגמרי. שוב תודה יוסף