עליית פי אס אי ,מה עושים??
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 67 , 2013 ניתוח רובוטי גליקסון 9 , 30 הקרנות פלוס 3 שנים טיפול הורמונאלי , נשא בראכה , לפני כשנה וחצי הישנות מקומית חזרה לדקפטיל פלוס ארלדה , בחודשים האחרונים עליה בפי אס אי , יש קליטה בפט MRI תקין , היום פי אס אי 0.22 תוך חודשיים הכפיל. מה עושים עכשיו מה האפשרויות?? האם הארלדה עדיין אפקטיבית למרות העלייה??
לקריאה נוספת והעמקה
אני מודה שאינני יודע מה זה ארלדה.. האם ארדיה? האם אתה עדיין מקבל דקפפטיל? או שקיבלת לפני שנה וחצי וכעת אינך מקבל? בלי זה קשה לי להתייחס בברכה
(מספר מקשר)
השם של התרופה אפלוטמייד מקבל בנוסף דקפפטיל כל חצי שנה