בעיות שינה

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

16/03/2010 | 08:32 | מאת: דני

אני סובל מתופעת דום נשימה בשינה .לפעמים שאני מתעורר באמצע הלילה אני מתקשה להרדם שוב ואז לוקח ASSIVAL .קראתי שתרופה זו אינה טובה לבעיות דום נשימה .איזה תרופה טבעית כדאי לקחת ? (ל-CPAP לא התרגלתי ).

לקריאה נוספת והעמקה

דני שלום רב, עיקרי הטיפול הטבעי בדום נשימה בשינה: 1. טיפוח השינה - אימוץ שעות קבועות של שינה ויקיצה בבוקר גם בסופי שבוע. - להקפיד על חדר חשוך, שקט ומאוורר. - יש להקפיד שאותו חדר ישמש אך ורק לשינה ולפעילות מינית ולא לאכילה, צפייה בטלויזיה, קריאה וכו'. - יש לדאוג לוילון אטום על מנת למנוע כניסת אור יום. - כריות מתחת לברכיים ובמתניים המיוחד לאלו הסובלים מכאבי גב. - לדאוג לא לבצע פעילות גופנית לפני השינה. - שינה על הגב. 2. רמות גלוקוז בלילה: רמות נמוכות בדם במשך הלילה הן סיבה חשובה לנדודי שינה, בעיקר מסוג SMI. הגלוקוז מהווה מצע לאנרגיה ולכן המוח תלוי בו מאוד. ירידה ברמות הגלוקוז בדם מעודדת התעוררות בעקבות שחרור של הורמונים מווסתי גלוקוז כמו: אדרנלין, גלוקגון, קורטיזול והורמון הגדילה. על ידי התאמת טיפול נטורופתי לומד המטופל לווסת את רמות הגלוקוז בדם. 3. סרוטונין – סרוטונין הוא נוירוטרנסמיטר במח – אמצעי קידום חשוב של שינה. הסינתזה של סרוטונין במח תלויה בזמינות חומצות אמינו וויטמינים מסוימים. נטורופט מומחה יודע להתאים תזונה ותוספי מזון לוויסות רמות הסרוטונין במוח. 4. הורדת מזונות מעוררים מהתזונה המגרים את פעילות המוח ובלוטת האדרנל. 6. רגיעה, הכנת הגוף והנפש לשינה - המטופל לומד מהנטורופט טכניקות הרפיה יעילות וכן נעזר בצמחי מרפא מרגיעים לפני שינה. 7. פעילות גופנית - פעילות גופנית במשך היום משפרת את המצב הכללי של המטופל וגם מעודדת שיפור באיכות השינה. הייתי ממליץ לך לנסות פורמולה טבעית הנקראת סטרס סטופ של חב' טינקטורה טק, המכילה צמחי מרפא מצויינים להרגעה ולשינה טובה יותר. יש לקחת 20 טיפות 3 פעמים ביום, בלילה לוקחים 30 טיפות בקצת מים, שבוע טוב ובריא, אילן.

16/03/2010 | 19:48 | מאת: דני

אילן שלום ! לא ענית האם זה נכון שמי שסובל מדום נשימה לא כדאי שיקח לטווח ארוך (שנים) ASSIVAL .האם התרופות שיש בסופר פארמים כמו רגיעון וולריאן טוב בשבילי ? רצוי מוצר טבעי על בסיס כדורים. (נ.ב - אני כרגע עובר טיפול בדיקור סיני ע"פ המלצת יועצת קופ"ח לרפואה טבעית ).אנא נקוב בשם תרופה טבעית על בסיס כדורים שאפשר לקחת גם מי שסובל מדום נשימה . תודה מראש !

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה