מתיחת פנים טבעית

(5)
לדרג

שיטת המסת קמטים, המותאמת באופן אישי, מאפשרת לגוף להפעיל מנגנונים טבעיים המונעים הזדקנות של עור הפנים. צעירים לנצח

מאת: ד"ר קובי שמיר

עור פנים חלק ויפה הוא חלומה של כל אישה בכל גיל. אולם, שורה ארוכה של גורמים מסבה לעור פנינו נזקים וקמטים. סיבות שונות, כגון: כוח המשיכה, החשיפה לשמש, אימוץ מתמשך של שרירים מסוימים בפנינו, כמו גם חשיפה לרדיקלים חופשיים ושאר חומרים כימיים לא סימפטיים, גורמות להזדקנות עור הפנים. קמטי העור נובעים מפגיעה מצטברת בסיבי הקולגן והאלסטין שבעור. על מנת לשמור על עור בריא, יש להקפיד ולשמור על רמת לחות נכונה, שימוש בסרום לאחר ניקוי העור, שימוש בקרם הגנה בעל מקדם יעיל המנטרל רדיקלים חופשיים, וכן להימנע ככל האפשר מחשיפה לקרינת השמש.

הדרך למראה צעיר

על מנת לתחזק את העור ולשמור על צעירותו מומלץ להשתמש בפילינגים טבעיים המעניקים פעילות מחודשת לתאים היוצרים סיבים בעור. תחזוקה זו מעניקה לעור מראה בריא ורענן גם בגילאים מבוגרים ביותר. שורה ארוכה של טיפולים ותכשירים משמשים נשים רבות בעולם, בניסיונן לשמור על מראה צעיר נטול קמטים. בין הטיפולים הרבים ניתן למנות שורה ארוכה של תכשירים קוסמטיים פעילים, פילינגים שונים, הזרקת בוטוקס, החדרת סיליקון, צריבה בחמצן, וכן ניתוחים פלסטיים ומתיחות עור. רוב הטיפולים הללו שנויים במחלוקת וייתכן שחלקם אף מזיקים בטווח הארוך, למרות הגשמת ייעודם בטווח הקצר. המסת קמטים בחומרים טבעיים מאפשרת לגוף להפעיל מנגנונים טבעיים ולמעשה להצעיר את עור הפנים.

להבדיל מהטיפולים השונים, מתאפיינת המסת הקמטים בזירוז תהליכים טבעיים ומחדשים בגוף, המאפשרים חידוש אמיתי של עור הפנים. תכשירי המסת עור אינם משווקים לצרכן הסופי, אלא מותאמים באופן פרטני לכל מטופל או מטופלת על ידי מומחים, לאחר סדרה של בדיקות ואנליזות. התהליך אורך בין ארבעה לשמונה טיפולים המתמשכים כשעה בכל פעם, מידי חודש, והוא מיועד בעיקר לאלו הסובלים מהזדקנות מוקדמת של העור המלווה בפיגמנטציה והתקמטות יתר של העור. התכשירים מורכבים מחומרים טבעיים, המאפשרים את המסת קרטין בעור הישן ומחומרים האחראים על זירוז של התחדשות עור צעיר תחתיו.

חומרים לשימוש בהמסת קמטים

המסת קמטים איננה פילינג עמוק. להלן חומרים ביולוגים טבעיים לטיפול והמסת קמטים:

גופרית SULFUR)) חומר ממיס קרטין, חומר אנטיספטי (נוגד דלקת) ופעיל כנגד קשקשים בעור.
חומצה סליצילית המופקת מכהלים של צמח הלבנה ובעלת תכונות אנטיספטיות.
אנזימים ממיסי חלבון, הפועלים בתאים העליונים של העור. לשם כך, משתמשים באנזימים מהצומח: ארפסין מופק מהמלפפון, ברומאלין מהאננס, פפאין מהפפאיה ופיצין מהתאנה.
כחלק מתהליך נעשה שימוש בחומצות אלפא וביתא הידרוקסיות המופקות מפירות וצמחים - חומצה לקטית שמקורה בחלב או אוכמניות, חומצה ציטרית שמקורה בפרי הדר, וכן חומצות שמקורן בענבים, תפוחים וקני סוכר.
שימוש בפילינגים מכניים על בסיס גרגרי משמש גרנולה או קריסטל, שבבי צמחים יבשים פתיתי אלמוגים ומלח ים.
לכך נוספות גם תמציות ארומאטיות שמעורבבות עם זרעי פשתן, בוצת חוחובה, בוצת גפר, זרעי ענבים טחונים, סוכר וחול.

קובי שמיר הוא ד"ר לרפואה סינית ונטורופתיה קוסמטית; משמש כטכנולוג הראשי במעבדות 'תפוח טכנולוגיות טבעיות'.

בואו לדבר על זה בפורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה ובפורום אינטגרטיבי לרפואת עור טבעית ואסתטיקה טבעית.

למידע נוסף ליחצו מתיחת פנים

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום