אוסטאופורוזיס

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

19/09/2019 | 13:28 | מאת: טלי

שלום, הומלץ לאמי בת ה 90 לקבל זריקות פרוליה למניעת שברים אוסטאופורוטיים, לאחר שלפני שנה סבלה משבר חמור. אני מאד חוששת מהתרופה כי קראתי עדויות של מטופלים רבים שסובלים מתופעות לוואי ממושכות כגון כאבים, שברים מרובים, חולשה חמורה ועוד. הם מתחרטים שלקחו את הטיפול הזה. הרופאים של אמי טוענים שלא נתקלו בתופעות לוואי. שמעתי גם על זיהומים קשים, תופעות אוטואימוניות והשפעה על מסתמי הלב. אמי סבלה בעבר מדלקות בלבלב וקראתי שזו תופעת לוואי אפשרית. רציתי בבקשה לשאול אותך על הניסיון שלך עם תרופה זו. בנוסף, האם מוכר לך טיפול טבעי יעיל שיכול לעזור למנוע שברים? תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

טלי שלום, ניתן לסייע בחיזוק מערכת השלד והעצמות על ידי תזונה נכונה ויעוץ נטורופטי. לגבי הזריקה יש לבדוק תועלת מול סיכון ובכל מקרה גם אם נוטלים אותה חשוב לחזק את העצמות כך שאני ממליץ לה לעשות אבחון אירידיולוגי ויעוץ בקליניקה, לפרטים נוספים על השיטה באתר www.alternativypharmacy.com

22/09/2019 | 14:31 | מאת: יובל

היי, כדאי לך לבדוק את הנושא של הסידן האמורפי. לפי מה שאני יודע, הוא נספג פי 2 ביחס לקלציום קרבונט גבישי וגם לא גורם לתופעות לוואי (עד כמה שידוע לי). בכל אופן, מומלץ לקרוא עליו באתר החברה.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה