כמה קלוריות אני יכולה לאכול ליום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 14 משחקת כדורסל להנאתי פעמיים שלוש בשבוע 100 כפיפות בטן כל יום בשני סטים 300 קפיצוח ב3 סטים כל יום משתמשת הרבה יחסית במתח שיש לי בבית.... ילדה ללא נטייה להשמנה גובה 1.60 משקל 43 כשבבוקר הוא בסביבות ה-42.5 אוכלת הרבה....בעיקר ממתקים ללא מחזור כבר יותר מחצי שנה...אך כנראה שזה לא קשור לרזון.. רוב הסיכויים שיש לי חילוף חומרים ממש מהיר.. אם תוכלי לומר לי כמה קלוריות אני יכולה לאכול ביום
שלום אליה מספר הקלוריות הנדרש לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית מפורטת, פעילות גופנית, היסטוריה של משקלים וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. אני מאוד ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת ייעוץ לגבי אי סדירות במחזור החודשי ובהזדמנות זה בקשי ממנו הפניה לדיאטנית קלינית לצורך הכוונה והדרכה לגבי תזונה נכונה המתאימה לך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי