חרדה מטיפול שיניים והרופא
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עשיתי טיפול שיניים די רציני בשיניים העליונות הרמת סינוס 6שתלים וגשר כתר בשיניים הקדמיות ליפני חודש וחצי בערך סיימתי את הטיפול עכשיו אני כל הזמן מרגיש כאבים בשיניים ובחניכיים אני לא ההיתי מסתדר אם הרופא למה כל הזמן שהגעתי אליו הוא היה מדבר לא יפה ואומר לי שהכל בסדר שהוא לא רואה כלום יכול להיות שקיבלתי חרדה מהטיפול שעשיתי ומהרופא עצמו ואם כן מה אפשר לעשותלע
שלום אילן, אני מצטער שאתה מרגיש כך. יתכן ואין ברירה ועלייך לפנות לרופא נוסף לקבלת חוות דעת. באפשרותך לכתוב לי למייל [email protected] שבת שלום ! דר. צביקה רוזנבלום