טיפול שיננית לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך להמלצתך לעשות שיננית לפני הניתוח הארכת כותרת היית ממליץ לדחות את הניתוח בשבועיים ואז השיננית תהיה כמה ימים לפני הניתוח כי גם ככה מחכה כי התורים ארוכים אז עוד שבועיים לא יקאה כלום והפה יהיה נקי מדלקות אם יש ואבנית מה דעתך עדיף ככה אין חשש שדוחים בעוד שבועיים?
לקריאה נוספת והעמקה
בסוף דחיתי מכמה סיבות ויוצא שהשיננית 5 ימים לפני הניתוח זה טוב או שיכול לגרום נזק בגלל שממש בתדירות קרובה מדי לניתוח ובדרך כלל אין לי שום כאבים אחרי שיננית.