דלקות חניכיים באיזורים של רווחים
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול האם הגיוני שמדי פעם יש לי דלקות חניכיים /דימויים באיזורים של רווחים יותר בהרבה מאשר בשיניים צפופות למרות שאני ממש שומרת עםמכל האביזרים והאם יש משהוא לעשות בנדון בעזרת תכשירים נוספים חוץ משימוש גם בחוט דנטלי והאם אם יסגרו את הרווחים זה יכול להקטין את התופעה ואם זה באמת עוזר אפשר הסבר קטן איך עושים סגירת רווחים איך עושים והאם זה עושים יזר במרפאה או שזה חומרים ופעולה שדורשים גם מעבדה ? ואם יש לי שברים קטנים באותה פעולה אפשר כבר גם את זה או שזה פעולה אחרת לגמרי ומחומרים אחרים. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה