הרגשה של לחץ וכאב בכתר
דיון מתוך פורום חרדה דנטלית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מרגישה כאילו הכתר הזמני לא נוח כאילו אני מרגישה שנוגעת וזה יעשבר ובדקו את המידות וזה בסדר אמרו שאחכה עוד קצת ויראה אם מתרגלת או לא בינתיים לא מתרגלת מה יכולה ההרגשה ולא ניתן יותר להוריד ופוחדת שאם ככה מרגישה מה יהיה עם הקבוע שיותר גדול ועבה מהזמני ופוחדת שיעשבר מה יהיה עם הקבוע וההרגשה שכמעט בטוח או יתנתק או יישבר ממה יכולה לנבוע הרגשה כזאת . ושסוגרת את הפה ממש מרגישה שאין רווח שיש נגיעה של השן/שיניים נוגעות זה בזה אומר משהוא? וגם יש כאב קל בחניכיים שמנקה ומצחצחת ליד השן הזאת בחניכיים.