לאחר לידה 2 - אפיזיוטומיה
דיון מתוך פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור! כמעט 8 חודשים לאחר לידה שניה. פעמים אחרי אפיזיוטומיה. לאחר 3 שבועות הסתכלתי על התפרים שלי ובכיתי כמה ימים . הכל פתוח , בולט ונראה לא טוב ולא יפה . מרגישה גוש - חלק מהפתח שלא נתפר .. עם הזמן נהייה קטן יותר אך עדיין קיים. רופא שלי אמר אז שיש רקטוצלה ושלך אותי לפיזיותרפיה . עושה תרגילים כל הזמן. מרגישה עכשיו קצת יותר טוב אבל עדיין חלשה. פתח הנרתיק לא סגור כמו שצריך בערך 1.5-2 סמ פתוח . נעלמה הנעה בכניסה בזמן יחסי מין. אחרי לידה 1 זה לא היה. מאוד מעציב אותי המצב. האם המצב יכול להשתפר עם תרגילים ? יכולים לשפר ולסגור נרתיק? יש לי יובש כל הזמן! מחזור חזר רק החודש. אחרי מקלחת , סבון שונה, אחרי סקס.. אני גם מאוד דואגת שבעלי לא כל כך נהנה . בביקור אחרון רופא עמר שמצב הצניחה השתפר . יושב, הנאה ( וגם עניין אסטטי) אשמח לתגובה. תודה
שלום כניראה שהשינוי המבני היה גדול ורק ניתוח של פתח הנרתיק יחזיר את האנטומיה לצורתה המקורית.