בצל הקורונה: בדרך לחתונה עוצרים אצל הפלסטיקאי

(4)
לדרג

מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מדווחים על עלייה של כ - 40% בביקוש להזרקות וטיפולי אסתטיקה רפואית לרגל עונת החתונות, על אף שזו מתקיימת השנה בצל הקורונה.

מאת: זאפ דוקטורס

עונת החתונות שעומדת השנה בסימן הגבלות נגיף הקורונה, מביאה איתה יותר ביקוש להזרקות בוטוקס וחומרי מילוי לקמטים, טיפולי פילינג (קילוף העור) בפנים, מתיחות פנים זעירות (micro facelift) בהרדמה מקומית וכן שאיבות שומן קלות. התופעה בולטת במיוחד בקרב נשים, אך ישנם גם גברים שרוצים להגיע לחתונה עם עור מוחלק יותר וקמטים רכים יותר.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מסר כי: "הציבור בכלל והנשים בפרט, פחות מתלהבות היום מהליכים וניתוחים גדולים. כולם מחפשים פעולות קטנות ללא הרדמה או עם הרדמה מקומית, כמו מיקרוליפט והזרקות בוטוקס. עיקר הביקוש בימים האחרונים, לקראת עונת החתונות היא בקרב אימהות שרוצות להגיע במראה רענן וצעיר יותר לחתונה של הבת או הבן. בנוסף ישנן גם כלות שרוצות הזרקות בוטוקס, מילוי קמטים או שאיבת שומן קלה וישנם גם חתנים המבקשים רק הזרקה בין הגבות כדי ליישר את קמטי הזעף ולהיראות רגועים יותר בתמונות החתונה. בהקשר זה חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים אצל רופא מומחה אמיתי לכירורגיה פלסטית ואסתטית כדי לא להגיע לחדר המיון במקום לחתונה".

אילסוטרציה/היום המאושר בחייך

ד"ר רון עזריה, מזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הוסיף כי: "הטיפול בשאיבת שומן אינו תחליף לדיאטה ומתאים לנשים וגברים שיש להם יש עודפי שומן באזורים ספציפיים שאינו נעלם באמצעות תזונה בריאה או פעילות גופנית. כלומר אנשים בעלי משקל גוף סביר עם חריגה ממבנה גוף אידיאלי הנובע מריבוי תאי שומן באזורים מסוימים. לדוגמא כריות שומן מעל האגן, באזור המותן או בירך החיצונית אצל נשים או דופן הבטן הקדמית והמותניים אצל גברים. בהקשר זה חשוב לדעת כי טיפולים אופנתיים כמו המסת שומן או הקפאת שומן, אינן יעילים בהשוואה לשאיבת שומן אשר מוציאה את השומן החוצה מהגוף ומתבצעת בהרדמה מקומית או מלאה, בהתאם לנפח ולכמות שרוצים להוציא".

הידיעה מטעם האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, אשר הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ-300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית ואסתטית בישראל ברפואה הציבורית והפרטית ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. רופאי האיגוד מטפלים בשחזור מומים מולדים, שחזור שד, עור ורקמות, ניתוחי פציעות מורכבות, נפגעי כוויות, ריפוי פצעים, מיקרוכירורגיה נוירו-וסקולרית, כירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום