הראיה שלי יורדת ויורדת

דיון מתוך פורום  בריאות העין

19/09/2013 | 15:12 | מאת: פז ירון

טוב אז ככה יש לי כבר איזה חצי שנה כאבי ראש שלא הצלחתי עדייף לקבל תשובה עליהם (עשיתח mri, ct ויצא תקין) ועכשיו כבר חודש שיש לי ירידות בראיה ואני מאמין שזה תוצאה מהכאבי ראש, הרופא עיניים אמר לי שהראיה שלי מצויינת אבל אני לא מרגיש ככה, זאתמרת אני רואה ברור אבל באפקט של טישטוש - ברור אבל מטושטש (בלתי אפשרי להסביר את זה ולא נשמע הגיוני) וגם בנוסף לזה מרגיש כאבי אחוריים בעיין, יובש בעיניים (אני מרגיש את הכאב והטישטוש בעין שמאל יותר) מעושים ??

לקריאה נוספת והעמקה
24/09/2013 | 19:45 | מאת: נדב

יכול להיות שאתה צריך משקפיים? אני דווקא מבין את נושא הטשטוש, אם זה קורה מדי פעם ולא באופן תמידי יכול להיות שמדובר במיגרנות (אצל הרבה אנשים מתבטאות בטשטוש ראיה ובמן תחושה שרואים "שברי זכוכיות" בעיניים). יכול גם להיות שיש רגישות מסוימת בעין, לאו דווקא שקשורה לראיה לא טובה, פשוט שהעין חלשה.. במקרה כזה מומלץ לקחת משהו שיחזק את העיניים, יש לסולגאר תוסף שנקרא לוטאין (טבעי לגמרי) שטוב למקרים כאלו, אחותי לוקחת אותו כי העיניים שלה שורפות וכואבות לעתים קרובות וזה מקל עליה. בקיצור, שווה לבדוק את כל הכיוונים ולשקול טיפול טבעי. להשתדל בינתיים לא לאמץ את העיניים יותר מדי בישיבה ממושכת מול המחשב למשל.. תרגיש טוב!

ירון שלום רב, אני ממליץ לך לפנות לאופטומטריסט קליני שיערוך בדיקה יסודית וינסה לאתר את הבעיה האופטית הסמויה הקיימת אצליך, והגורמת למאמץ שרירי הראיה, שזו כנראה הסיבה לכאבי הראש. במידה והבדיקה הנוירולוגית ושל CT ו-MRI היו תקינים, כדאי גם לעבור בדיקת מיקוד , או בדיקת שרירי עיניים (יעוץ אורטופטי). בברכה, פרופ' ישראל קרמר.

25/04/2024 | 03:46 | מאת: חגית

האם מצאת את הסיבה? גם אני מרגישה קושי בראיה,כאבי ראש ועיניים אך הרופאים טוענים שהכל תקין. מזדהה עם מה שכתבת רואה ברור אך מטושטש.

מנהלי פורום בריאות העין