פגיעה בעצב בעקבות מכונת לב ריאה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. עברתי ניתוח מסתמים מורכב לפני כארבעה חודשים בו החלימו לי 2 מסתמים אחד ביולוגי ואחד מכני. הכל עבר בשלום ברוך השם אך יש לי בעיה ברגל שמאל מהברך ומעלה. סיפרו לי שהמכונת לב ריאה הייתה מחוברת לרגל הזו. מאותו היום כל כמה דקות יש לי זרמים ברגל, המקום רדום לפעמים ויש לי כאבים. עשיתי כל מיני בדיקות בביה"ח כולל בדיקת כלי דם ועורקים ולא מצאו כלום אבל אני יודעת שיש בעיה זה כואב ומציק. יש שאמרו לי שיכולה להיות פגיעה בעצב האם זה נכון ? ואיך מטפלים?? אשמח ואודה מראש לתגובה.
שלום שיר הבעייה פתירה יש לבצע בדיקת EMG-NCV לעצבי הרגל הסובלת ולהיוועץ עם נוירולוג לאחר בצועה. סביר להניח שתרופות ייעודיות לטפול בכאב נאורופתי תסייענה. בברכה