קריסת ברך
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אמי עברה צינתור והתקנת 2 סטנטים. בעקבות הצינתור היא דממה לתוך הרגל כמות אדירה של דם כלומר נוצרה המטומה ענקית ברגל וההמוגלובין ירד ל- 7.6 ולכן קבלה עירוי של 2 מנות דם. עברו 5 חודשים ההמוטמה ירדה אך אמי לא מסוגלת ללכת למרות הטיפול הפיזיותרפי שקבלה. הברך שבה היתה ההמטומה קורסת ולכן היא לא יכולה להעלות על מדרגות ולא ללכת עצמאית כפי שהיתה לפני הארוע. ממה נובעת הבעיה שקרתה לה האם זה בעקבות ההמטומה ? האם הנזק הוא בלתי הפיך או ניתן לריפוי? ולאיזה רופא לפנות?
שלום רונית כדי לענות על שאלותיך יש לבדוק את אימך ולהבין מה סיבת כשל תפקוד הברך. כמובן שיתכן ויהיה צורך בעזרי אבחון,הדמייה או אחרים. מומלצת התייעצות עם נוירולוג מומחה בברכה