LOW GRADE GALIOMA
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פניתי אליכם בעבר עקב ממצא MRI-"התעבות גירוס פרי צנטרלי בוורטקס משמאל ואות מוגבר בתוכו ללא האדרה חריגה. אבחנה מבדלת כוללת גליומה LOW GRADE, דיספלזיה קורטיקלית, פחות סביר פוסט זיהומי. מומלץ מעקב עם חתכים דקים ופרוטוקולים המבליטים את החומר האפור והלבן בנוסף ייעוץ נוירו כירוגי" בוצע MRI נוסף ובו- שוב מודגמת התעבות פרונטלית פארא סאגיטלית משמאל עם עיבוי קל של הגירוס ובנוסף שינוי סיגנל המערב את החומר הלבן התת קורטלי בצמוד. הממצא זהה לבדחקה הקודמת ללא האדרה וללא אפקט מסה משמעותי.שאר המח בגד הנורמה. חשוד ל LOW GRADE GALIOMA. הומלץ לי לבצע בדיקה חוזרת בעוד מספר חודשים. לאחרונה יש מיחושים ותחושות לא נעימות בצד שמאל של הפנים בנגיעה. חשוב לי לדעת פרטים נוספים במסגרת מה שניתן לקבל בפורום... למשל קצת הסבר על המיקום במח והמשמעות? ולאילו סימנים כדאי לשים לב אם הם משתנים? תודה וסופשבוע נעים
למיכל שלום אין כל קשר בין הממצא ב-MRI לבין הרגשתך בצד שמאל של הפנים! אין גם טעם בבדיקות MRI תכופות מידי. אם בהדמייה הנוכחית אין שינוי בהשוואה לקודמתה-אין הורייה לטפול כלשהוא כרגע,בגין הממצא המתואר. ניתן להגדיל את מרווח הזמן עד להדמייה הבאה. מיקום הכירוס שבדיון לא אחראי לתופעות בצד שמאל של גופך או פניך.