אפילפסיה\תרופות ומחלת גבהים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב שלום רב, שמי דוד ואני נוטל למיקטל 150MG וללא התקף כבר 4 שנים(לאחר 2 התקפים יחידים בחיי במהלך שינה) אני מעוניין לצאת לטיול בנפאל ולעשות טרק שמגיע לגבהים של כ 4000 מטר.רציתי לדעת אם השימוש בתרופה\המחלה יכולים להוות בעייה עם טיול מסוג זה? תודה מראש דוד תודה מראש דוד
לדוד שלום 1.עצם לקיחת התרופה איננו בעייתי. 2.יש כמובן להקפיד על לקיחתה הסדירה. 3.שהות בגובה 4000 מטר כשלעצמה,גורמת גם במטיילים בריאים ,לעיתים,לתחושת חסר חמצן=היפוקסיה.מצב היפוקסיה מוחי זה יכול לעורר גם התקף אפילפטי:בבית שמאי-לא יוצאים לטרק. בבית הלל-יוצאים עם אדם נוסף שמכיר בעייתך ואשר בתחילת הסתמנות חורגת כלשהיא יוכל לסייע בזמן אמיתי בברכה