עזרה בפיענוח בדיקת שיקוף
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, התינוק שלי בן חצי שנה. ויש לו בראש, מאוחרי האוזן השמאלית מעין גולה נפוחה. עשינו לי בדיקת שיקוף - U.S אזור פריטלי משמאל, אלה תוצאות הבדיקה: - מעל איזור מישושי הודגם מבנה אקוגני באורך 0.2*0.8 ס"מ יתכן ליפומה. - סמוך אליו בפסיה הודגם אזור היפואקואי באורך 0.3 ס"מ יתכן הרניה. חזרתי לרופא המשפחה עם ממצאי הבדיקות, ולדעתו לא נראה לו הרניה. אך דעתו לא היתה נחרצת. בכל אופן הוא הפנה את הילד לנוירוכירורג לבדיקות נוספות. יש לציין שמלבד זה, בריאות התינוק תקינה והכל בסדר ב"ה. אשמח לחוות דעתכם בנושא. תודה רבה.
שלום אבי תודה על פנייתך אין לדעתי להתייחס כדי שלא להטעות אותך, ללא בדיקת בנך וללא עיון בבדיקת ההדמייה בברכה