פרקינסוניזם
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . אשתי בת 59 , חלה במחלת פרקינסוניזם לפני כ 7 8 שנים , אין אצלה פיק של ידיים . במשך 5 שנים אחרונות היא הייתה מקבלת 5 פעמים ביום תרופות הבאות : DOPICAR X 1.75 כדורים , DIKENET X 1.5 כדורים , CLONEX X 1 , EVITOL X 1 ו RECITAL X 1. מצבה במשך היום היה סביר , למרות שהיו גם שעות שהיא הייתה במצב של התקצרות . לפני מספר חודשים מצבה החמיר גם במשך הים פחות שעות חופשיות וגם בלילה באמצע הלילה הוא הייתה קמה עם כואבים גדולים בברכיים , היינו בביכור אצל הרופא , והוא הוסיף עוד 0.5 של DOPUCAR ולפני השינה SINEMET X 1 . המצב השתפר בלילה אף לא יותר . הרופא שלנו נמצא כרגע בחו"ל , אני מבקש יעוץ . בנוסף , קשה לה מאוד להתרגל לשעון החורף , זה גם משפיע אליה . לפי הבנתי , הגוף התרגל לאותם התרופות ואין מנוס אלא להגדיל כמות התרופות . העם אפשר להוסיף עוד 0.25 כדור של DOPICFR ? העם אפשר להוסיף עוד 0.5 כדור של DICENET ? העם תמליצו משהו אחר ? אודה על תשובתכם .